Forum van IRC
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donate Coppers

3 plaatsers

Ga naar beneden

Donate Coppers Empty Donate Coppers

Bericht van Bubble di aug 17, 2010 12:59 pm

The people that have TMU ofcourse have some coppers. It would be great if you could donate some coppers that you dont need to IRC. IRC needs coppers to register servers at nadeo, and for 5000 coppers a month, we can get an 50 slot server. So please, donate some coppers to IRC. You can do this by opening op the mini menu ingame in the right up corner, clicking on the envelope, and send some coppers to Brian_Amersfoort. We would really much appreciate any amount of coppers that you donate Smile

OUTDATED: Het is niet meer mogelijk om voor 5000 coppers per maand een server te huren. Jammer maar helaas. Coppers doneren mag nog steeds, we zullen het dan gebruiken voor andere IRC zaken Smile
Bubble
Bubble
Forum support
Forum support

Posts : 167
Woonplaats : Enschede, The Netherlands

Terug naar boven Ga naar beneden

Donate Coppers Empty Re: Donate Coppers

Bericht van Mr.Ritme zo aug 29, 2010 6:59 pm

heey ik wil wel doneren maar ik heb geen tmf en ik wil het ergens kopen maar waar ?? ik wil het niet via download maar gewoon het echte spel.

gr,Mr.Ritme

Mr.Ritme
Ledenadministratie
Ledenadministratie

Posts : 61

Terug naar boven Ga naar beneden

Donate Coppers Empty Re: Donate Coppers

Bericht van Gast zo aug 29, 2010 8:38 pm

ik heb geen tmu

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donate Coppers Empty Re: Donate Coppers

Bericht van Ghost ma aug 30, 2010 6:17 pm

Blood schreef:ik heb geen tmu
*kuch* zinloze opmerking *kuch*
Mr.Ritme schreef:heey ik wil wel doneren maar ik heb geen tmf en ik wil het ergens kopen maar waar ?? ik wil het niet via download maar gewoon het echte spel.
gr,Mr.Ritme
Ik weet niet of je het wel zo in de winkel kan kopen, kon op internet niks vinden over united cd kopen. Downloaden/cd-key kopen is sneller en waarschijnlijk ook goedkoper (6-15 euro).
Ghost
Ghost
Forum support
Forum support

Posts : 159
Woonplaats : Derpland

Terug naar boven Ga naar beneden

Donate Coppers Empty Re: Donate Coppers

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum